Van losse mailboxen naar gestroomlijnde communicatie

HARDERWIJK | september 2023

Met 165 filialen is KwikFit één van de grootste autoserviceketens in Nederland. De klantenservice is één van de belangrijkste afdelingen binnen de organisatie. Om de werkprocessen te optimaliseren en beter te kunnen sturen op efficiëntie, maakt KwikFit gebruik van CaseDriver. Klantenservice manager Dennis van de Brink deelt graag zijn ervaring. (50 woorden)

HARDERWIJK – Voor de komst van CaseDriver waren losse mailboxen en Excel-sheets de norm bij KwikFit. Dit resulteerde in gebrek aan overzicht en inefficiëntie. Met de implementatie van CaseDriver kon KwikFit de klantenserviceprocessen stroomlijnen en de communicatie centraliseren. CaseDriver helpt KwikFit bij het centraal beheren van hun klantgegevens, het samenwerken aan cases en het snel afhandelen van alle voorkomende klantvragen. De webapplicatie biedt inzicht en een gebruiksvriendelijke interface voor werknemers, die nu efficiënter en effectiever vragen van klanten kunnen behandelen.

In de huidige digitale wereld is gemak en snelheid cruciaal voor succes. Klanten willen tegenwoordig snel online een afspraak kunnen boeken en dus ook snel en online antwoord op hun vragen hebben.  Met behulp van CaseDriver streeft KwikFit naar die hogere servicegraad voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

Sneller en efficiënter

De impact van CaseDriver op KwikFit is aanzienlijk. Het heeft KwikFit in staat gesteld om sneller en efficiënter klantvragen af te handelen in minder tijd, met als resultaat een hogere klanttevredenheid met betrekking tot  de kwaliteit van de dienstverlening.

Een soepele samenwerking

Daarnaast werd de samenwerking met Flexyz, de ontwikkelaar van CaseDriver, door Dennis als zeer positief ervaren. De korte communicatielijnen en snelle reacties werden gewaardeerd, wat bijdroeg aan het succes van de implementatie.

Met CaseDriver heeft KwikFit een belangrijke stap gezet in het verder optimaliseren van hun klantenservice. Het resultaat is een efficiëntere organisatie, een hoger serviceniveau en meer tevreden klanten. Dit laat zien hoe technologie een cruciale rol kan spelen in de verbetering van bedrijfsprocessen en klanttevredenheid. Wil je zelf ervaren of CaseDriver een oplossing is voor jouw organisatie? Probeer de webapplicatie nu 60 dagen gratis door je aan te melden via onze website.

 

​​Flexyz / CaseDriver

Oosteinde 27 Harderwijk 088-0353999

www.casedriver.nl

www.flexyz.com

Stad in Bedrijf magazine

Lees nu
het héle magazine!

Lees hier
Het hele Stad in Bedrijf magazine lezen