Netwerkevent California Harderwijk

12 september 2019

De reis naar vernieuwing

Een nieuw logo, nieuwe website en compleet nieuwe uitstraling van het businessmagazine. De bijna honderd bezoekers van het Regionetwerk Stad in Bedrijf bij California Harderwijk hadden de primeur om het nieuwe design van Stad in Bedrijf te zien. Een nog betere synergie tussen online en offline communicatie. Crossmediaal is de toekomst!

HARDERWIJK – Het netwerk vond plaats bij California Harderwijk, het bedrijfsverzamelgebouw voor creativiteit en innovatie met inmiddels 26 ondernemers. Te gast was Guus Holtrust, oud-directeur van California soepen en cadeau artikelen, de voorloper op deze locatie.

Het nieuwe design werd door Corinne Dikkerboom van Stad in Bedrijf gepresenteerd. Het gerestylede magazine, netwerk en de Academy maken samen een unieke combinatie voor de leden van Stad in Bedrijf. Dit zijn er inmiddels 229, een groei van ruim 40 procent in anderhalf jaar.
Met hulp van Ernst Admiraal (Wauw) en Ronald Brands (Merk Meester) is de afgelopen maanden een belangrijke vernieuwingsslag gemaakt. De nieuwe site is inmiddels in de lucht. Alle leden krijgen op stadinbedrijf.nl een eigen pagina – een uitgebreid visitekaartje.

Het eerste magazine werd overhandigd aan Iris en Job van der Sterre en Gijs Bont van AIC. ,,Een mooi moment op onze reis van vernieuwing. De opening van ons nieuwe pand op de Industrieweg 19 is voor ons een nieuwe stap. Stad in Bedrijf is een mooi medium om collega ondernemers hiervan in kennis te stellen. Een leuk blad om te lezen en om van andere bedrijven te lezen’’, vertelde Iris van der Sterre.

Ook de Persgroep is continu in ontwikkeling, zo bleek uit een promovideo. Dagelijks worden met tekst, beeld en video bijna 11 miljoen mensen bereikt, waarbij de Persgroep bij haar content gericht kijkt naar de interesses en behoefte van de doelgroep. Het nieuwste medium is het platform In de Buurt in deze regio In de Buurt Randmeren, zo vertelde gastspreker Suzan Wassink, accountmanager Persgroep regio Randmeren.

Gastspreker Liesbeth Knol van Work & Life center, aangeboden door Landstede Groei Opleidingen, vertelde over het belang van persoonlijke professionele identiteit. ,,We vergelijken ons met de ander, willen ergens bij horen maar ons weer onderscheiden als we ergens deel van uit maken. Stel de vraag wie je bent en welke kleur je geeft aan je eigen professionele identiteit’’, was haar boodschap.

Daarna was het tijd voor een gezellige netwerkborrel met catering verzorgd door Esther Habekotté van Kokkerella.

Ook The Coffee Lodge, Skippy Rent, Bedrijfswagen Adviseurs, Christiaanse Communicatie en California Harderwijk leverden hun bijdrage aan een geslaagd evenement.

Foto's